Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Další informace Rozumím

Dolce & Gabbana si utahovali z Číňanů. Napadli nás hackeři, hájí se firma.

Čínský skandál. Tak se nyní označuje problém, který prestižní italské módní firmě Dolce & Gabbana
způsobilo jedno video a soukromé zprávy jejího spoluzakladatele Stafana Gabbany. 
 
Lákavý trh Říše středu
Stejně jako spousta jiných společností, chtěla i Dolce & Gabbana vstoupit se svými výrobky na čínský trh.
Mělo se tak stát módní přehlídce v Šanghaji. Nicméně firma před přehlídkou vidala kontroverzní video,
na kterém se snaží Číňanka za pomocí hůlek sníst pizzu. Následně se na internetu objevily i soukromé zprávy
spoluzakladetele společnosti, které si můžete přečíst níže: 


 
 
Dopady
Společnost Dolce & Gabbana se hájí tím, že její instagramové účty napadli hackeři a zprávy
nepsal pan Gabbana, ale právě hackeři. Ať už to bylo jakkoli, značka Dolce & Gabbana má v Číně
dost pošramocenou pověst. Tamní e-commerce je pro ni nyní uzavřena a kamenné obchody také.
Pro firmu bude hodně těžké získat opět důvěru čínských zákazníků, pokud se to vůbec povede. 

Závěry
Na tomto případě jde vidět, jak rychle může společnost ztratit dlouho budovanou pověst.
Z čínského skandálu vyplývají následující doporučení. Zaprvé, vždy si dobře zabezpečte hesla
do všech vašich aplikací a pravidelně je měňte. Zadruhé, pokud chcete vstoupit na trh určité země,
neposmívejte se její kultuře.

 Jestliže nevíte, jak na tom v oblasti kybernetické bezpečnosti jste,
doporučujeme zkusit bezplatný nástroj BEAN.

Zdroje: https://edition.cnn.comhttps://www.abc.net.au

Doporučujeme: 

Jaké jsou typické chyby IT zabezpečení společností a jak je odstranit? 

Report: Čím větší společnost, tím horší správa hesel 

Co je čínský "Sociální kredit" a jak funguje?